Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ναυάγιο σκέτο!!!

 
Καλή σας ημέρα!!!

Σαν τον Τιτανικό βυθίστηκαν χθες το βράδυ σχεδόν όλες οι επιλογές μου και πήρανε μαζί τους και τα ευρώ με τα οποία ήταν φορτωμένα. Η απόλυτη αστοχία σε όλα τα επίπεδα μου και η απώλεια ασφαλώς μεγάλη, όσο μεγάλη και η συγνώμη που θα ζητήσω σε όλους τους φίλους και επισκέπτες. Είτε ακολούθησαν τα βήματα μου είτε όχι. Ειλικρινά για να μην παριστάνω ότι σιχαίνομαι (τον μετά Χριστόν προφήτη) δεν περίμενα με τίποτα την αποτυχία της Φενέρ κατά κύριο και μετά της Δυναμό Ζάγκρεμπ. Δυστυχώς ήτανε μεγάλο το λάθος μου και αποδείχτηκε πως ανοίχτηκα σε λάθος στιγμή. Ελπίζω τουλάχιστον οι δικές σας οι απώλειες να ήταν πιο ήπιες εξ αιτίας μου αν και φοβάμαι λιγάκι για το αντίθετο. Σαφώς και η υπόθεση δεν τελειώνει εδώ και το κυριότερο δεν εγκαταλείπουμε εύκολα το πολύ δύσκολο παιχνίδι που λέγεται στοίχημα με κερδοφορία. Πάντως θα ήθελα να μου γράψετε ελεύθερα στα σχόλια τι ποσά χάσατε εξ αιτίας μου. Καλό θα μου κάνει...καλό θα μας κάνει να βλέπουμε τα λάθη μας στα...μάτια προκειμένου να τα περιορίσουμε όσο μπορούμε. 

Ευχαριστώ πολύ και τον χθεσινό φίλο για το σχόλιο του. "Φίλε μου θέλω να ξέρεις πως προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο μπορώ  για μένα αλλά και για τους φίλους μου". Όσο για την χθεσινή ατυχία αλλά και τον προβληματισμό που έβγαλε λόγω αμύνης  του Δικέφαλου του Βορρά... πραγματικά ήτανε κρίμα για αυτόν αλλά και για όλους μας γενικότερα. Έφτασε τόσο κοντά στο όνειρο, έφτασε τόσο κοντά στο θαύμα αλλά...δυστυχώς το χαμένο πέναλτι στοίχησε πάρα πολύ σε στεναχώρια αλλά και σε εκατομμύρια ευρώ. Προσωπικά να συγχαρώ την Μητσάρα (Σαλπιγγίδη) για την επιστροφή του στην ομάδα που λατρεύει. Εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο τίμησε την υπογραφή του, πόσο "διαμάντι" χαρακτήρα έχει και πόσο βοήθησε την ομάδα μου στα "πέτρινα" χρόνια της Λεωφόρου!!! Δεν διανοούμαι πως θα πατήσει το πόδι του στο χορτάρι του Ολυμπιακού Σταδίου με τα ασπρόμαυρα και εμείς να τον γιουχάρουμε!!! Ίσα ίσα θα πρέπει να τον αποθεώσουμε για να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας για όλα αυτά τα χρόνια  και μετά να τον αφήσουμε ήσυχο με την ομάδα του!!!

Είπα Ολυμπιακό Στάδιο... και αμέσως σκέφτηκα τον Πειραιώτη Ολυμπιακό που παίζει σήμερα με την ομάδα του "λαού" στο Ισραήλ. Εντάξει η Μακάμπι δεν είναι... Μπέσα, αλλά δεν είναι και...Μπαρτσελόνα? Δεν λέω ότι θα είναι εύκολο το ματς για την Ελληνική ομάδα. Θέλω να πιστεύω πως τα καινούργια πρόσωπα του Ολυμπιακού σε όλα του τα επίπεδα, θα έχουν βρει τον τρόπο επικοινωνίας, την απαραίτητη χημεία μεταξύ τους για να παίξουν και να σταθούν αντάξιοι της ομάδας και της φανέλας που φοράνε. Και το λέω αυτό διότι είναι γνωστό πως οι Πειραιώτες βρίσκονται σε μια μεταβατική περίοδο σε όλα του τα σημεία. Τώρα ξεκινάνε να χτίσουν την καινούργια ομάδα με τα καινούργια πρόσωπα. Σαν Παναθηναικός θα ευχηθώ τα καλύτερα στον "αιώνιο" αντίπαλο μου εντός της Πατρίδας μας...αλλά για το εξωτερικό εγώ τουλάχιστον δεν θα πάψω ποτέ να υποστηρίζω τις Ελληνικές αλλά και τις Κυπριακές ομάδες των αδελφών μας. Για μένα είναι άλλο η Ελλάδα και άλλο η "άθλια" και η "ανθελληνική" Ευρώπη σε γενικές γραμμές!!! 

Και μιλώντας για Ευρώπη πως είναι δυνατόν να ξεχάσουμε τον Άρη Θεσ/νίκης έτσι? Κάπου διάβασα τώρα το πρωί για τα "καλαμπουράκια" και τα "γελάκια" του προπονητή της Πολωνικής ομάδας!!! Προσοχή...οι Πολωνοί είναι και αυτοί παμπόνηροι και δεν έχουν και τίποτα να χάσουν με την τρέλα που πουλάνε. Ο Αρης θα χάσει εάν κατέβει για ενα παιχνίδι ρουτίνας μέσα στα χαλαρά χαμογελάκια και με το 1-2 στα πόδια τους!!! Τακουνάκια...ντρίμπλες φαντεζί...μαλλί χτενισμένο...sms με κινητά και φωτό με πανέμορφες υπάρξεις ας τα αφήσουνε για κανέναν αγώνα κυπέλλου με την Άνω Καταραχιά!!! Σήμερα στο "Κλεάνθης Βικελίδης" θα πρέπει να κατέβουν σοβαροί, ουσιαστικοί και με συγκεκριμένους στόχους!!! Ομάδες άγνωστες και ουρανοκατέβατες, καμιά φορά είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου προκύψει. Ας θυμηθούμε πριν από 5,6 χρόνια...κάποια Πετρζάλκα... απο που στο διάολο ήτανε δεν καλοθυμάμαι...που την πήραμε όλοι στην πλάκα και αυτή βρέθηκε μέσα στους ομίλους και κόντευε να βγει και δεύτερη κιόλας? Το νού σας ρεμάλια...που έλεγε και ο αείμνηστος.

Θα ξεκινήσει η σημερινή μελέτη και θα τα ξαναπούμε και πάλι αργότερα

Diasim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου