Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Όνειρο θερινής νυκτός...

 
Καλή σας ημέρα!!!

Θα μου επιτρέψετε να ξεκινήσω σήμερα με ένα ζεστό καλωσόρισμα στους καινούργιους φίλους του blog που καθημερινά αυξάνονται. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την διάθεση σας, για την ποιότητα σας αλλά και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε αλλά και νιώθεται.
Μια απάντηση στο ερώτημα ενός φίλου, το γεγονός ότι εγώ διαχειρίζομαι το κεφάλαιο μου σε 4 διαφορετικές στήλες, δεν σημαίνει πως είστε υποχρεωμένοι να ακολουθείτε ότι ανεβαίνει στο blog ; Ο κάθε ένας φίλος και επισκέπτης μπορεί να το διαχειριστεί σύμφωνα με την διάθεση του, τα θέλω του, τους στόχους του, τις απόψεις του κλπ.

Οι τρεις Ελληνικές ομάδες από αύριο ξαναφοράνε τα  "Ευρωπαϊκά" τους προκειμένου να σφραγίσουν το εισιτήριο για τον επόμενο γύρο των ευρωπαϊκών διοργανώσεων. Ο Δικέφαλος του Βορρά δεν πρέπει να πέσει θύμα του ιδίου του εαυτού  και φυσικά του παμπόνηρου Άγιαξ. Μην μας παρασύρει το 1-1 του πρώτου αγώνα και ούτε το ότι έχασε από την πολύ καλή Τβέντε. Και να μην ξεχνάμε πως οι Ολλανδοί "το έχουνε" να παίζουν καλή μπάλα μακρυά από το γήπεδο τους!!! Και για τον Πειραιώτη Ολυμπιακό θεωρώ πως ισχύουν τα ίδια. Θα πρέπει να προσέξει πάρα πολύ διότι το σκορ του πρώτου αγώνα είναι πρόκληση για κάθε αντίπαλο. Ένα γκολ είναι αρκετό...για την επόμενη φάση!!! Γιαυτό πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη οι Πειραιώτες πρέπει να επιδιώξουν το εκτός έδρας γκόλ. Προσοχή μεγάλη και στο Κλεάνθης Βικελίδης. Φαίνεται εύκολη η υπόθεση της ρεβάνς αλλά τα υπογλώσσια χαπάκια καμιά φορά...χρειάζονται. Τίποτα δεν είναι εύκολο και τίποτα δεν χαρίζεται. Εύχομαι οι 20.000 Αρειανοί στο τέλος του αγώνα να αποθεώσουν τον Κούπερ με τους παίκτες του και να περιμένουν τον επόμενο αντίπαλο!!!

Τι και εάν σήμερα τα ξημερώματα ο Πρωταθλητής Παναθηναικός θα πατήσει το πόδι του στο ROGERS CENTER (φωτό) προκειμένου να αντιμετωπίσει την Πρωταθλήτρια Ευρώπης Ίντερ σε φιλικό αγώνα ; Το μόνο θετικό για μένα τουλάχιστον είναι η χαρά που ένοιωσε η Ελληνική Ομογένεια και η ζεστή αγκαλιά που άνοιξε για το τριφύλλι.

Διότι στην υπόθεση του γηπέδου του όχι μόνο δεν ακούγεται "σφυριά" λόγω εργασιών  αλλά μετά και από την χθεσινή πρωτοβουλία του  "χοντρόπετσου" αντιπροέδρου της κυβέρνησης (στα χαρτιά) Πάγκαλου...το όνειρο του γηπέδου όσο πάει και γίνεται...όνειρο θερινής νυκτός. Ο Πρόεδρος (μας) της Παναθηναικής Συνιστώσας, ζητάει έγγραφες εξασφαλίσεις...μπλα μπλα μπλα...και ο "Μπούλης" σαν Σοσιαλιστής Βασιλικώτερος του Βασιλέως... αερολογεί. Καλά...η αερολογία είναι και η επίσημη γλώσσα του δικομματισμού...αυτό το ξέρουμε και φυσικά δεν μου προκαλεί εντύπωση. Άλλωστε τι θα μπορούσε να...αρθρώσει το "θωρηκτό" έστω και όρθιος ; Μα κάθε του λέξη πνίγεται από το...ρέψιμο και από την ξινίλα που βράζει μέσα στα τείχη του εγκεφάλου του αλλά και της πατσοκοιλιάς του!!! Τέλος πάντως...η υπόθεση βρωμάει από παντού και εγώ τουλάχιστον δεν περιμένω κάτι σοβαρό και ουσιαστικό στο άμεσο μέλλον. Εάν με αξιώσει ο Θεός... είμαι τώρα 51... μακάρι να ζήσω... και στα 81 μου να με πάνε στον Βοτανικό να δω το καινούργιο γήπεδο της ομάδας μου!!! Σίγουρα θα έχουν φροντίσει και για...καταρράκτες προκειμένου να πίνουν νερό και οι κορμοράνοι, αν και στα 81 μου θα έχω από μόνος μου κάτι καταρράκτες...τρέλα!!!

Για σήμερα τα πονταρίσματα μου είναι περιορισμένα. Το πρώτο μου ποντάρισμα είναι στον αγώνα της Μακάμπι Τελ Αβίβ που θα βρείτε στο Ασιατικό χάντικαπ και το δεύτερο στο Special Combo...
Καλή επιτυχία στις σημερινές επιλογές μας!!!

Diasim


Αξίζει την επίσκεψη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου