Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Αυγουστάτικες...μνήμες!!!


 

Νομίζω ότι μια τέτοια αντίληψη προσπερνά τα σύνορα της αφαίρεσης
Και είχα πολύ μεγάλη ανάγκη στην ζωή μου να κινούμαι στην αφαίρεση των πάμφτωχων  ανθρωπίνων συναισθημάτων για τα οποία  φρόντισε το...πεινασμένο σύστημα!!!
ευχαριστώ τον κύριο Γ.Σπυρόπουλο...

Καλή σας ημέρα και καλό Αυγουστιάτικο μεσοβδόμαδο να έχουμε.
Ο μήνας που διανύουμε είναι για μένα ο μήνας που σημάδεψε την ζωή μου με τις πιο χαρούμενες στιγμές της ζωής μου αλλά και τις πλέον τραγικές αλλά και άδικες που μπορεί να ζήσει ένας γονιός. Ας μην σας κουράζω όμως με τα...δικά μου!!! 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα δεκάδες μηνύματα που διαβάζω από το πρωί για την σημερινή ημέρα των γενεθλίων μου!!! Ποιόν να πρωτοευχαριστήσω... Φίλοι διαδικτυακοί που εδώ και 2 χρόνια βρίσκονται δίπλα μου συνεχώς? Φίλοι και γνωστοί μου από το παρελθόν που με εντόπισαν στον χώρο μου και από τότε ακολουθούν? Καινούργιοι φίλοι και γνωστοί μέσα από τις στοιχηματικές σελίδες αλλά και από το φατσοβιβλίο? Δεν σας το κρύβω πως μέσα σε αυτή την γκρίζα καθημερινότητα, η οποία κουβαλάει την σύγχρονη "υγρασία" και "άπνοια" της σύγχρονης ζωής της εξαθλιωμένης μεγαλούπολης των Αθηνών...τα μηνύματα αυτά, είναι μηνύματα ζωής!!!

Σε στοιχηματικό επίπεδο τώρα είναι αλήθεια πως το μεσοβδομαδιάτικο πρόγραμμα των αγώνων μου θυμίζει...σεντόνι. Και μάλιστα σεντόνι από Αγγλικό κασμίρι και Σκωτσέζικο μαλλί!!! Μην ξεχνάμε πως το Λίγκ καπ της Αγγλίας αλλά και το Τσάλεντζ της Σκωτίας κάθε χρόνο στέλνει πολλούς παίκτες του στοιχήματος στο φρενοκομείο αλλά και στις οικονομικές φυλακές του Κορυδαλλού. Μεγάλη προσοχή  λοιπόν σε αυτά τα παιχνίδια. Καλά για τα φιλικά δε...δεν το συζητάω καν εγώ τουλάχιστον!!! Χωρίς κανένα βαθμολογικό ενδιαφέρον, με διεθνείς παίκτες κουρασμένους από τις προετοιμασίες των ομάδων τους και με προπονητές έτοιμους για παντός είδους πειράματα!!!

Απαντώ στον φίλο που με ρώτησε... ναι φίλε μου το      http://troktikobet.blogspot.com     είναι όντως δικό μου εδώ και 6 μήνες. Απλά εδώ και 2 ημέρες αποφάσισα να το θέσω σε λειτουργία μαζί με κάποιους παλιούς αλλά και νέους ιντερνετικούς φίλους μου!!! Στο troktikobet χωράνε άπαντες!!!

Ανέβηκαν οι σημερινές μου επιλογές στις στήλες τους!!! Μην ξεχνάμε και το χινάρι της Χέρεφορντ που κυνηγάμε μετά απο 23 παιχνίδια της!!!

Diasim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου