Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Γιατρός να σου...τύχει...???

 
Καλή σας ημέρα και καλό στοιχηματικό τετραήμερο για όλους μας!!!

Άργησα λίγο να ξυπνήσω σήμερα λόγω...ούζου και μόλις είχα φτιάξει την πρωινή Ελληνική τριπλή μέτρια καφεδιά μου, με τα Καρελάκια μου τα κλασσικά...χρόνια τώρα ψιλοάραξα στο δροσερό μπαλκόνι μου!!! Πρώτη, δεύτερη ρουφηξιά...γερή τζούρα στην τσιγαριά για να ισιώσω  και να σου ο ύμνος της ομαδάρας μου να "παιανίζει" στο...καταραμένο!!! Μπροοοός απάντησα βραχνιασμένα βγάζοντας καπνό απο τα ρουθούνια και το στόμα!!! 

Έλα ρε μεγάλε...τι κάνεις? Ακούστηκα να λέει. Ωωωπ...καλημέρα γιατρέ μου!!! (Χρόνια φίλος και καρδιολόγος μου πια μετά το περσινό μου καλοκαιρινό έμφραγμα). Τι κάνεις γιατρέ μου...που είσαι? Τι που είμαι ρε μ....α? Τον άκουσα να μου λέει ευγενέστατα...Καλά τι έπαθες φιλαράκι μου και αρχίζεις τα...Γαλλικά σου πρωινιάτικα? Μήπως είσαι κανένα Παρίσι... με κανένα γκομενάκι για συνέδριο και καλά? Και μας άρχισες στην εξάσκηση της γλώσσας για να πας στον...Λούβρο χαλαρός? Οχι ρε Μητσάρα... ποιο Παρίσι και παπαριές μου λες? Κάτω στην Καλαμάτα είμαι στο Πεταλίδι και βολοδέρνω!!! Τότε? του απάντησα!!! Τι τότε και ξετότε ρεεε? Τι έκανες εχθές πάλι με το "κατσαρολικό? Πάλι ξέφυγες? Τι πονταρίσματα χοντρά ήτανε αυτά που κάρφωσες? Και πήρες και τα παπάρια μου και μπήκες μέσα και 7,5 κατοστάρικα στο Ασιατικό!!! Κάτσε ρε γιατρέ...να σου εξηγήσω!!! Τι να μου εξηγήσεις ρε άρρωστε κουμαρτζή? Λες και πήγες στους Αμπελοκήπους στο υπόγειο του Ρ.........ά, άπλωσες το "χαρτί" στην κουβέρτα... πήρες τα "κόκαλα" στα χέρια και άρχισες τις "βουτιές" 

Κάτσε ρε Γιατρέ και δεν έχω πιει και καφέ καλά καλά... και με χώνεις στα κρατητηρία της Μπουμπουλίνας για ανάκριση??? Εγώ να κάτσω ρε? ή εσύ να μαζευτείς λιγάκι και να σταματήσεις τα χοντρά χτυπήματα? Δεν είπες ρε οτι θα μαζευτείς και ότι θα πάψεις να "χτυπάς" μεγάλα ποσά για να μπορούμε να σε ακολουθούμε και εμείς? Εντάξει ρε γιατρέ...εντάξει, ηρέμησε!!! Έχεις δίκιο...το ρισκάρισα και δεν μου βγήκε χθες!!!  Τι να κάνω τώρα? Στο κάτω κάτω ξεχνάς πόσα έχουμε μαζέψει με κάτι ρίσκο από το πουθενά που καθήσανε και μας πληρώσανε? ...... Ο Γιατρός δεν μίλαγε, δεν έβγαζε άχνα... Εντάξει θα τα μαζέψω σιγά σιγά τα χαμένα και όλα θα βρουν τον κανονικό τους ρυθμό!!! Μην ανησυχείς...

Άσε που ετοιμάζω και μια έκπληξη μπόμπα σε μερικές μέρες...!!! Σου μιλάω για φανταστική φάση...!!! Τι ρε μ....α? τον άκουσα ξαφνιασμένο να ρωτάει? Τίποτα καλό? Καλοοοοό??? Μόνο καλό ρε γιατρέ? Σου μιλάω για ωραία πράγματα!!! Σε λίγες μέρες θα ενημερώσω τους πάντες και θα μάθεις και εσύ!!! Κάνε καμιά βουτιά τώρα, τσίμπα και καλά μεζεδοουζάκια παραλιακά στην υγειά μας και θα δεις!!! Έλα να σου πω ρε γιατρέ...μιας που είπα για υγεία... Έλα ρε...λέγε μου απάντησε. Έχω έναν πόνο στο χέρι και φτάνει μέχρι τα δάκτυλα...και με πιάνει συνήθως όταν είμαι μέσα σε μπούκ σελίδες και ποντάρω στο τετραγωνάκι που έχουνε!!! Λες να είναι τίποτα σοβαρό? Και βέβαια είναι σοβαρό ρε μ....α και μάλιστα πολύ σοβαρό!!! Πέρνα απο το γιατρείο μου την Δευτέρα να σου δώσω υπογλώσσια... που τα καταπίνεις και μέσα σε δευτερόλεπτα σταματάς να ποντάρεις πάνω από... 30 ευρώ...!!! Άντε γ.....υ!!! Κουμαρτζή... α, κουμαρτζή!!!

Θέλω να ευχαριστήσω έναν πολύ καλό φίλο από τα "παλιά" τον αγαπητό Ευάγγελο  που ενδιαφέρθηκε και έψαξε να με βρει!!! Από την εποχή του Insports.gr που έγραφα αλλά και επικοινωνούσα με επισκέπτες και μεταξύ αυτών και ο φίλος!!! Πραγματικά με συγκίνησες φιλαράκι μου καλό και πάντα στην διάθεση σου για ότι φυσικά μπορώ!!!

Χθες είδαμε τι συνέβη στο Ισραήλ με την τραγική εμφάνιση του Ολυμπιακού και τον πρόωρο αποκλεισμό του από το Γιουρόπα Λίγκ. Τις προάλλες είχα καυτηριάσει εξώφυλλο του ΓΑΥΡΟΥ που έδειχνε την "ποιότητα" μιας μερίδας ερυθρολεύκων, το ίδιο θα κάνω και σήμερα με το Derby το οποίο στάζει χολή από την ειρωνεία του για τους γαύρους!!! Θα το ξαναπώ και πολύ πιθανών να με παρεξηγήσετε κιόλας αλλά τι να κάνω...αυτός είμαι!!! Ομάδα Ελληνική που τρώει πόρτα ευρωπαϊκή με στεναχωρεί!!! Το θέμα είναι πως ο ΟΣΦΠ αλλάζει κυριολεκτικά σελίδα στην νεότερη ιστορία του και κάθε αρχή θα είναι και δύσκολη για αυτόν όπως συμβαίνει σε όλους!!! Η Αρειανάρα κόντεψε να μας τρελάνει μέχρι να πετύχει το δεύτερο γκολ...Τα λέγαμε χθες για το "Κλεάνθης Βικελίδης".

Στο στοίχημα τώρα, μάλλον θα πρέπει να βγάλουμε σιγά σιγά τα "μπουφανάκια" μας γιατί οι αγώνες από εδώ και πέρα πια θα θυμίζουν χειμώνα!!! 10 Πρωταθλήματα ξεκινούν...αυτό το Σαβ/κύριακο και άντε...καλό ξεκίνημα και καλή πορεία να έχουμε!!! Μια πορεία κερδοφόρα που θα μας γεμίζει ικανοποίηση, δύναμη και διάθεση!!!

Ανέβηκαν τα μέχρι στιγμής πονταρίσματα μου στο διαδίκτυο. Θα τα ξαναπούμε το απόγευμα και πάλι!!!



Diasim

1 σχόλιο:

  1. File an kai eisai vazelos alla sostos kathe fora pou diavazo ta keimena sou pragmatika tapolamvano. Kai kati allo horis na me parexigisis etsi? Giati kathe fora pou tha haseis kai esu san anthropos kapoia pontarismata tha prepei na zhtas sugnomh? Kala eheis dei ti savoura kukloforei sto internet? Nasai kala kai ego dipla sou kathe mera

    ΑπάντησηΔιαγραφή